ett socialt liv, ett jobb liv och ett plugg liv

Lite kortfattat och sammanfattat i bilder får det bli nu. I lördags så var vi hos tom (jag, danne, pontus och matte) och spelade risk, efter typ 4 timmar började det bli lite segt och utnyttjade tiden till lite plugg ( nörd!!?! ) och var tyvärr tvungen att dra hem typ runt två eftersom jag skulle upp tidigt till jobbet dagen efter. Så på söndagen vart det jobb med en kombination av plugg, satt och läste under jobbets pass. Sen har det bara varit plugg och massa föreläsningar under dagen, satt idag med Emma på sturebibloteket och pluggade på. Så nu börjar mitt liv se rätt enformigt ut..... ååh jag kommer inte ha ett liv! Ångest ångest ångest!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0