patricia


I lördags gick jag på middag med Sanne och company, vi käkade på båten patricia. En riktigt trevlig kväll med en riktigt god cesarsallad MEN servisen var nog den sämsta jag har varit med om på länge! Det började med att vi bäställde in dricka och förrätt, hundra år senare fick vi in förrätten men inge dricka alls? Vi fick säga till servitriserna flera gånger efter saker som dem glömt bort ännu en gång...men tillslut så fick vi in vår mat som var riktigt god.
LAGOM IRRITERANDE
Efter käket så skulle vi dra ner till dansgolvet, lite udda faktiskt med en klubb på en båt, det var liksom en helt annan feeling på nå sätt, bara att det var lite för gamla typer för min smak. Det var folk från 25 och upp mot 50 bast. Så på golvet var snittet typ 30-45, lite äckliga män här och var. Naa det var inte riktigt min grej det där, så en tidig hemgång vart det ändå.

Kommentarer
Postat av: Sannur

Hahaha, det ser ju ut som Emma ska pilla mig under hakan xD

2011-10-25 @ 08:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0