Sena nyheter

Exakt en vecka förkortad i bilder. Förra tisdagen så var jag och sofie på en fotografering, det var riktigt roligt men inga bilder köptes. Synd att bruden på slutet var så dryg, annars skulle vi nog köpt några bilder.
I torsdags så åkte jag till Danne och drog sedan ut på kvällen med pontus och fiskade, eller rättare sagt dem fiskade jag tittade på. Jag och ett fiskespö går inte ihop på något sätt, mycket roligare att bara snacka och kolla på.
I fredags så var det rålis som gällde, hela gamla city sälj gänget träffades. Drog med mig Danne o ponta, det blev fan en riktigt rolig kväll. Speciellt att få träffa alla gamla polare fan, saknar CS! :(
Idag (tisdag) fick jag va med om en tato-händelse! En riktig hård kvinna är det här, inte en ända min om att det gjorde ont eller varken nån tår. Starkt agge!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha du skulle ju inte lägga upp någon bild :P Men aja den var inte så hemsk.. Jag är hårdast ;)

2011-05-24 @ 16:24:18
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0