stress stress stress

Gud vad jag hatar när lärare verkligen inte kan planera! Allt ska som vanligt vara inne samtidigt, så denna månad kommer det vara en riktig helvettes månad. Kommer nog inte ha nån fritid alls, fast måste ändå trycka in det för att plugga konstant kommer göra mig GALEN och till en jävla zombie typ.

Så nu är kalendern är helt proppfull en månad fram, planering är det ända som kommer att rädda mig från alla prov och inlämningar. Ikväll offrar jag träningen, skolan är ju ändå viktigast tyvär. Så min kväll kommer vara underbar nu, dagens planering:
  • Förbereda inför projekt redoviningen imorn
  • Plugga fysik
  • skriva slut uppgift till mental träning
  • Börja rita en skiss för CAD projektet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0