Rose

Var på skiva igår kväll med Clara. Skivan var på Rose och temat var "vad du ville bli när du var liten". Jag ville bli polis, så det var rätt självklart vad jag skulle klä ut mig till. Eftersom jag var polis så var jag ju tvungen att ha en fånge, så Clara klädde ut sig till min fånge.
Det var faktiskt en riktigt lyckad kväll, blev rätt full p.g.a ett antal dricklekar som jag var sämst på!
Men det var sketa kul ändå, fy fan! Det ända som var dåligt med kvällen var att musiken på rose var så låg, annars var allt super!
Hemfärden var rätt rolig, folk på bussen började snacka och när jag väl var framme i solna centrum så var det bara att börja knalla hem. Fick dessutom sällskap, en kille som också var sjukt full som jag (var inte ensam iaf) frågade var jag skulle och båda skulle knalla upp till hagalund. Så det blev en promenad hem med en främling.
Kom hem runt fyra tiden och skulle egentligen gått upp 3 timmar senare till skolan, men så blev det inte.
Hörde inte mitt jävla alarm och vaknade halv 11. Typiskt mig!


Bilder från kvällen:
Akta dig för polisen Joanna, hon kan visitera dig när som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0