helgen

I fredags så blev det en riktig skön o slapp fredag, ishockey tittande med pöjkarna i hässelby. Satt o skrev klart en uppsats samtidigt, så var väl inte så social men var tvungen att fixa det.I lördags så hade planerna egentligen varit att träffa Agnes, fast riktigt så blev det inte. Istället så drog jag Danne och Pontus ut på sjön och fiskade. Måste bara säga att det inte är riktigt min grej! Kunde inte kasta iväg skiten och tog bara sönder fiskespöt efter ett tag. Såå naaa Joanna + fiske = FEL. Däremot att köra båten är ju fan  sjukt kul, så det är mer min grej. Iaf, på kvällen vart jag tvungen att jobba från 21-00. Alltid lika kul att sitta o jobba när polarna är ute och roar sig. Mötte upp dem efter jobbet iaf, så missade inte hela kvällen.En riktigt skön lördag ändå, även fast jag var tvungen att jobba. Pengar skadar aldrig heller.Idag har jag pluggat med Sofie på espresso house från 12-16, duktigt av oss även fast fysik är oförståligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0