en riktig fixar helg!

Nu har jag och älskling äntligen bokat vår resa till Malta! Vår plan från hela början var att vi skulle åka iväg ett helt gäng men eftersom alla inte har pengar till det så kan alla inte följa med. Tråkigt nog. Resan är i augusti så några kommer kanske haka på senare iaf :)


Sen har det varit valborg, jag var i Uppsala med hela gänget. Det trista var att jag o Danne fortfarande var sjuka så det blev inte mycket sprit för oss precis, tvärtt om! En nykter kväll.

Visst kan man ha kul utan alkohol men det är alltid roligare med! Det som blev rätt misslyckat var att vi knallade runt och missade precis festerna dit vi gick. Vi var för sent ute och gick så sjuukt mycket, så ist för att festa o ha de kul så frös vi häcken av oss och jag började få ont i mitt knä också. Så jag och Danne blev rätt otaggade runt tolv tiden när det fortfarande inte hände något. Så vi åkte hem efter det. Tydligen när vi drog så drog världens partaj igång i studentkorridoren. Trevlans för dem, men det var också grymt skönt att komma hem och sova i en skön o varm säng. Annars skulle natten spenderats på en tunn maderass, ett golv som stank öl och med fyllon säkert. ;) Sällskapet var det inge fel på bara omständigheterna om man säger så ist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0