Vattenfall!

Bara för att ha en liten uppföljare till inlägget innan så är datan nu beställd, den jag ville ha fanns inte i affärerna. Så nu får jag vänta i några dagar sen är den här!!

Igår vart det utgång med Danne, Pontus, Clara, Sanne och Tanya. Från början så var det meningen att vi skulle dra ut och fira på riktigt att vi hade tagit studenten (jag och agnes) men nu vart hon sjuk så det blev en utgång utan agge. Trist för jag hade faktiskt ställt in mig på det o så blev det inte av. Gjorde det bästa av kvällen och resultatet blev grymt bra! Det vart en riktigt lyckad utgång, vi förade hos pontus rejält och körde lite fyllo-lekar. Grymt roligt! Därefter så drog vi in till stan och röjde häcken av oss. En riktigt skön utgång, men jag skulle ju kanske önskat att jag inte stötte på en viss person där men om jag bortser från det så var det GRYMT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0