save the world

Ett långt och segt pass vart det idag ( 13:30-21:30 ). När jag kom till jobbet så var jag redan lite hes, om man jämför med min röst nu så har jag typ ingen röst kvar efter alla jävla samtal.

Fick leka räddaren i nöden idag faktiskt, kände mig rätt duktig. En gubbe ringde in till taxi-växeln bad mig att ringa till 112, han var i chock och tänkte inte på att han kunde ha ringt dit själv precis. Han hade fått massa glasskivor rätt djupt i kroppen. Han skulle ta ner en tavla från väggen och glaset från tavlan gick sönder på nå vis och föll på honom och han blödde rejält. Så jag ringde 112 direkt som åkte dit. Vet faktiskt inte hur det gick för gubben tillslut, lite nyfiken men han klarade sig nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0