Studenten 2011

Har längtat så grymt mycket efter den här dagen, samtidigt som ångesten har legat på som fan. Förväntningar och förhoppningar om hur jag ville att det skulle bli, men nu är det äntligen över och det är så grymt skönt!!
Det vart en grymt lyckad champange frukost med sofie, max o danne, även fast vi fick gå upp helt sjukt tidigt.

Efter frukosten så rullade vi vidare lulliga o glada till skolan, party humöret fortsatte i skolan på toaletten med cider. Tiden rullade på så grymt fort efter det, utspringet som bara flög förbi och flaket som vi sedan hoppade på och rullade runt i ett tag. Hade verkligen inte trott att det var så nasty på flaket som det vart. Annars var det riktigt nice på falket speciellt när hoff låten drog igång med highwayman, där vart min dag gjord!

Efter det så vart det middag med morsan och farsan, riktigt god mat men jag var redan så grymt mätt efter all öl och cider. Dessutom så var jag så sjukt trött efter hela dagen och höll på att somna på restaurangen, så när vi käkade klart så var det sängen som gällde för mig. Typ dog i några timmar, vaknade av att morsan snackade med Agnes i telefon. Var så trött att jag glömde bort att vi skulle dra ut, så fick stressa ut till lion bar.
Som tur så vart det en lugn kväll med några bira, rätt trist egentligen på ens student men det kommer jag ta igen nästa helg för fan!

SÅ NU ÄR DET ÄNTLIGEN SLUT! Nu är det i princip lov i två månader, i juli får jag se vart jag kommer in och hur livet rullar på sen. Innan dess så är det jobb som gäller och så ska jag resa runt lite.



lägger upp mer bilder senare, har inga på jobbet typ ;p


Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: På golfängarna :)

2011-06-14 @ 14:10:40
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0