sommar

Fyllesvin- Av ren jävla lathet så orkade jag inte laga middag innan jag drog ut, som gjorde min kväll till en billig fylla. En riktigt rolig kväll med Linnea och company, sen kom också Agnes och company. Så vi blev ett gäng, trångt och mysigt vid bordet. 

 Det vart ju första gången på sommar och den var fan grymt nice klubb! Man slipper ju äckliga innomhus krogar osv, så sommar kommer det nog bli resten av sommaren fan. Ute krog, bar, dansgolv med olika dansgolv innomhus om man vill dra in och värma sig. Så perfekt ställe, det ända man kunde ändra på var musiken, djungel musik fan. 

Sitter och segar på jobbet nu, har ett 8 timmars pass... lagom skönt. 
Kom på fan att det bara är en vecka kvar tills jag åker till Polen, längtar fan efter att komma iväg från Sverige även fast det känns som "på landet" hos mormor. Alltid lika kul att träffa alla där när man inte sett alla på ett halvt år typ. 


Lite bilder från kvällen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0