min lediga tid från jobbet

Om man känner mig så har jag mina "blogg studner", är bara för grym ett tag och sen kommer motsatsen om jag säger så. När jag är ledig, då är jag fan ledig från allt! Även från bloggen, inte för att jag ser bloggen som ett jobb men det tar upp min tid. Nu är jag iaf hemma, ligger själv i sängen och kom nyss hem från jobbet. Rätt trött egentligen men kände att bloggen var värd en uppdatering eftersom jag åker iväg på tisdag till Polen och vet att det kommer vara SÄMST uppdatering under dem 10 dagarna.

Under dem här 4 dagarna som jag haft lite "ledigt" från allt och inget, har jag spenderat hos Danne i princip varje dag. Det vart lite sol och bad, miniparty hos tjockisen och så.
Allmänt chill pill och mys pys.

Imorn åker tjockisen till Cypen och jag själv åker ju iväg på tisdag, har så galet mycket som jag måste fixa imorn och som jag har inplanerat.

12:00 ska jag till morsans polare
14:00 hem och packa
16:00 träffa Clara
- resten av dagen kommer jag väl ha panik om att jag har glömt något galet viktigt att packa ner, får se hur allt slutar.

Bilder från mina 4 lediga dagar

Inför "festen" gjorde jag och Danne lite smoothies med vodka å grejer! Gött blev´re!
Kvällen slutade rätt sent eftersom Agnes och Matte slank in runt 01 tiden, fast det var ändå bara skönt och skoj att sitta uppe hela natten. Det blev kanske lite för mycket fylle diskusioner om allt och inget fast sånt är iof bara kul.

Sol och bad
Vem är brunast? ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sv: Haha det blir lite av varje. Kanske inte så intressant, men det är ju alltid något ;) Kul att du hittade dit och jag hoppas att du återkommer haha =)



OnT: Skönt att vara lite ledig antar jag. Ni ser ut att ha haft det bra ;) Ha skoj i Polen!

2011-07-11 @ 02:12:17
URL: http://haveyoumetfred.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: spelar bara för att det är skoj :) men funderar på att börja seriöst :)

2011-07-11 @ 15:32:30
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0