En utgång som beskrivs med bilder! <3

En sammanfattad helg!

Fredag:
Det jag kan säga är att det var jävligt länge sen jag blev så full ute på krogen!
Jag har minnesluckor av hemfärden och jag var till o med full när jag vaknade på morgonen.
Slå den! HA! Jag spydde tre gånger, jag ERKÄNNER. Två som jag faktiskt har något minne av och en fick jag bara höra om sen! Lite illa ...

Det har iaf varit en grym lyckad helg, i lördags så tog vi det bara lugnt med en filmkväll.
Clara kom förbi o var med på våran mysiga filmkväll.
En film som faktiskt fick en att tänka om, The Experiment som jag tycker är värd att se.
Det var lite delade åsikter om den bland oss som kollade men alla fick en funderare iaf.
Visst det var en hemsk film men den var bra.

Det fanns iof en grej som jag gärna hade skippat ...pluggade fysik under söndagen.
Fast det var ett måste, har prov på torsdag! :(
Här kommer lite bilderna från krogen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0