min helg

HELG = FRITID för Joanna för er som inte vet! .... = Joanna bloggar inte på helger!
Vad har jag haft för mig då? Jo jag har sovit hos danne från fredag - måndag...

Fre: Så var det krogen med Danne och BIG company!
Vi var fan helt stört många i fredags, typ 10 pers om jag minns rätt, orkar inte rabbla upp allas namn.
Det började rätt segt, vi hittade inget ställe med tillräckligt med platser. Gick runt på söder som en jävla får flock och letade efter gräs. Ha ne men nån jävla pubb med lediga bord. Efter en rejäl runda på söder så kom vi fram till ett ställe som hette 3 plan. Mysigt ställe där vi äntligen fick sätta oss och ta en bira.



Lör: Släktmiddag hemma hos Danne ( "födelsedagsfirande" )


Sön: Segade hemma hos Danni boi.
Samtidigt som han pluggade så fördrev jag tiden med THE SIMS bustin out på pl2!?!?
Haha, det är fan minnen kan jag säga!


Här kommer bilder från krogen!

Kommentarer
Postat av: Stolta Gnagarn

mmpaaaary

2011-02-11 @ 01:25:05
URL: http://mjuukiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0