julbord con taxikurir!

En grymt rolig göttans kväll! Gratis fylla, det kan ju bara sluta på ett sätt?
= Alla är fulla och glada!
Det var en riktigt rolig kväll, fy fan va full jag vart! Inte så konstigt kanske efter ett antal öl, cider, shottar, vitt vin, rött vin osv.. man tar ju så länge man får och utnyttjar att det är gratis när jobbet bjuder ofc!! Det började med att vi förade runt fyra tiden på en pub, därefter drog vi till julbordet, man vart ju redan lite dragen vid sju tiden och har för mig att sanne spydde runt åtta tiden. En hard woman som hon är som bara körde vidare efter det, fy fan (impad). Natten fortsatte efter alla snapsvisor och underhållning som vi hade och då var man lagom lullig. Höll mig faktisk i en perfekt fylla riktigt länge, var liksom inte full för att spy inte för nykter utan helt perfa. Var ju tvungen att hålla igång med spriten eftersom jag inte hade sovit mycket natten innan och hade jobbat från 05 på morgonen, men det gick bra tills vi slutade dricka då jag började känna av tröttheten i kroppen. Vi drog vidare till en pub efter lite dans, tanken var ju att det skulle bli nån sorts utgång men den taggade stämningen försvann när vi rulla vidare speciellt för mig iaf. Var helt död redan vid ett tiden, men det kändes som om klockan var typ tre fyra på natten eftersom vi började kröka så tidigt. Så där slutade min kväll, kände att jag inte skulle klara en utgång fysikt.



Kommentarer
Postat av: Sannur

Hahaha, ja jag drack lite för fort där alltså.. Min mage pallade inte med de volymerna på den korta tiden xD

2011-12-26 @ 08:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0