Kalas barnet

Min lilla Sanne har blivit gammal och självklart skulle det firas! Det vart en trevlig kväll på patricia i lördags med god mat och trevliga prickar, tyvärr så var jag tvungen att rulla hem rätt tidigt eftersom jobbet kallade på morgonen. Sån klant som jag är så blir jag så stressad när jag ska lämna gänget och dra mig hem att jag glömmer betala notan för maten. Tänkte inte på det riktigt, utan hade bara i skallen "måste hem och sova". Gaaah så pinsamt! Hade precis kommit hem och lagt mig och så ringer Sanne å frågar, "betalade du för dig?" .....FUCK och då var det ju lite försent, fy fan va dåligt av mig men a. Shit happens! Betalade självklart tbx, men det var bara så sjukt klantigt och pinsamt!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skurk.

2011-12-06 @ 12:19:58
URL: http://haveyoumetfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0