home sweet home

Nu är jag tillbaka i kära Sverige, har egentligen inte varit borta så länge och inte fått nån riktig hemlängtan. Skulle nästan ha stannat kvar lite längre, det var så mysig jul och sjukt kul att träffa polare där nere. Hann bara inte träffa alla på fyra dagar så det var lite trist. Passade på att köpa med mig lite sprit, busig som jag är och annat smått.

Just nu sitter jag på jobbet, härligt pass att komma hem till 05-11.
Flummar runt lite på nätet och har länge kollat på nån systemkamera, egentligen vill jag ha Nikon D3100 som kostar runt 4200:- med objektiv men om man vill ha bättre bilder bör man köpa till ett nytt objektiv, av det jag hört. Har ju gått en fotokurs i gymnasiet med Nikon så kan kameran typ, fast jag vill ju inte heller ha en värsta hajpad kamera och kommer typ inte orka släpa med mig ut en systemkamera varje gång, men alltid nice med bra kvalitet på bilderna. Iphone kan ju ta sig, iaf kameran. Så nu funderar jag mer på en liten systemkamera typ det senaste på marknaden kostar också runt 4 lax, känns ju grymt praktiskt med bra kvalitet och liten och smidig. Har iaf inte bestämt mig än, bajs ångest!! Daah...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0