en visa om ingenting


Just nu är min hälsa som bilden över, gjort av ett skal men på insidan så håller kroppen på att falla sönder. Riktigt så illa är det kanske inte, men jag har aldrig varit sjuk under en så lång period, dessutom har det inte varit en grej utan sak efter sak. Nu när jag väl tagit mit ur njurgrejset så har min ena mandel svullnat, haft huvudvärk i tre dagar - JAG HAR ALRDIG HUVUDVÄRK?!? men gud vill att jag ska känna av alla smärtor under denna period fan, tycker nästan att det räcker.

En annan sak som är ironisk som har blivit en "bieffekt" av mina sjukling månader är att jag har lågt blodtryck nu på grund av att jag inte har tränat, träningen höll tydligen upp mitt blodtryck och eftersom träningen har varit en rutin i mitt liv så reagerar kroppen på att jag har slutat i två månader. Så nu svimmar jag lätt av, det blir svart framför ögonen och jag blir yr, känner ingen balans, kroppen börjar skaka, känns som om det vore epilepsi och tillslut så faller jag på marken (svimmar av). Det har hänt flera gånger den här veckan, rätt obehagligt faktiskt, ska bara se till att bli frisk nu och börja träna igen antar ja?..Nog bäst så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0