hur fan sitter jag? :O

I lördags så var jag Danne, Surre och Vickberg och körde gocart ute i järfälla. Det var fan grymt roligt eftersom det var så stor bana, så det gick rätt fort. Lite läskigt men grymt skojjs!!

Allt var super tills sista varvet, då en gubbjävel ville köra om mig i en kurva, körde som en galning och det var självklart att han inte skulle kunna köra om mig men puckot försökte ändå. Det slutade med att han landade med sin gocart på min, blev först galet chockad eftersom jag inte var berädd på att det skulle flyga upp en gocart i världen fart på mig. Fick som tur bara ont i armen men det kunde fan gått lilla det där....
ETT RIKTIGT JÄVLA PUCKO säger jag bara!

Sen så sitter jag nog riktigt jävla cp när jag åker gocart, andra gången i rad har jag fått bulor på ryggen,  har fortfarande ont idag och det känns riktigt skummt. Venne vad det är, för jag får bulorna runt ryggraden så det är ju inte ryggraden? Nått med ryggen äre iaf som tydligen inte gillar själva "ställningen" jag sitter i när jag åker gocart.


Min rygg från sist (polen) fick så här nu också :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0