Dags att ta ett beslut

Nu är det dags att ta allt på allvar igen, plugget rullar igång och det är nu jag måste ta eget ansvar för det hela. Nya saker att ta in, nytt folk och ny skola. Jag har en väldigt stor klass som är på runt 70 pers, har lärt känna några trevliga prickar dem här två dagarna och hittills känns allt super. Alltid kul att lära känna nya människor och som jag nu ska plugga med i förmodligen 5 år till. Det är bara det att jag är väldigt kluven just nu.
Jag älskar förändringar i mitt liv med en ny miljö att vistas i och nya människor men är egentligen bara nyfiken på hur allt kommer sluta. För jag har egentligen inte riktigt bestämt mig än om jag ska bli en samhällsplanerare med master utbildning eller om jag ska läsa ett år här och byta till antingen landskapsarkitekt, indredningskurs, en civilingenjörs utbildning eller civilekonom osv. Det är så mycket jag vill bli, fast jag känner ändå samtidigt att jag nånstans måste bestämma mig innan det är försent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0