Tagga till för fan!

Imorn äre helg! Första gången på länge som jag inte jobbar under helgen faktiskt.
Fullbokat äre iaf!


FREDAG: Agnes kommer till maj, vi ska baka ÄPPELPAJ!!! Åh har så velat baka det sjukt länge.
LÖRDAG:
ALARM 06.00 åker med mitt volleyboll lag på Uppsala cup! Turnering hela dagen, Danne, Pontus o Sam ska komma upp o kolla lite därefter åker jag vidare med dem till Norrtälje. Till Dannes landställe, kräftskiva ska det bli o sen så partajjjaaar vi LOSS!! Natten spenderas där.
SÖNDAG:
Uppe i Norrtälje fortfarande, det här blir en vilo dag, det kanske blir en tripp ut till skogen o plocka lit svamp.

 

Visst nu har jag verkligen varit dålig på att blogga, men nu fan ska jag försöka köra igång igen!
Bjuder på en låt som verkligen taggar upp mig (låten börjar efter typ 30 sek).

Vad har lilla jag haft för mig under den här tiden då?
Jo, jag har hunnit säga upp mig på två jobb, hittat ett nytt jobb med mycket bättre lön.
Har 3 jobb just nu, men allt ska sluta med två ofc!

Okej slut snackat om jobb, hur kul är det liksom? ...Fast det är ALLTID najs med pengar? ;)
Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0