så kan det gå

Har verkligen varit SÄMST på att blogga den sista tiden men har min bortförklaring.
Orkade aldrig lägga över alla bilder som jag hade på datan så att jag kunde formatera och få bort viruset...men till slut så. Efter tre veckor.
Har levt på kvällarna i tre veckor UTAN att blogga o nörda med facebook som det oftast blir.
Så känner mig ganska duktig ändå. Vet inte om ni har tänkt på det, men vad gör man EGENTLIGEN när man varje dag går in på datan? Man bara lallar runt o så har tre timmar helt plötsligt gått. Jävligt onödigt... men a är nog inte själv om det här.

Kommentarer
Postat av: Emelie

tjabba :D allt bra med mig! med dig då?

2010-10-12 @ 13:25:44
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0