Så jävla bäst!

Igår var nog den mest stressigaste dagen på länge men hann ändå träffa lite folk. :)
Var i skolan, efter det så åkte jag o köpte en present till min lilla Agneso keso som fyller år på onsdag. Vi träffades dessutom efter det, så hon fick sin present lite i förväg. Det blev lite lättare om hon ville byta färg ...som det nu blev också. :) Alla nöjda o glada!
Resultatet av att ha kollat runt i typ hundratals skoaffärer, blev inge vidare. Antingen för dyra, fel storlekar eller andra små detaljer som man stör sig på. Det går fan inge bra för mig!
Blev bara jävligt trött av att ha prövat typ hundratals skor, hade iaf bestämt fika med min gamla jobb polare Carro runt fyra tiden. Det var jävligt kul att ses, för det var ett tag sen. Efter att ha snackat ut med Carro så åkte jag vidare till killen.
O spenderade resten av kvällen hos honom :)
Så det var en jävligt livad dag.



Har nästan bestämt mig för dem här! Venne dem är varma iaf ju? ...aaah ångest!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Just nu är dom kanske för varma, men sen i vinter kommer dom förmodligen inte att vara det :)

2010-10-23 @ 22:15:53
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0