En lång tid tillbaka...fast ändå inte!?

En blid från högstadiet på Agnes och mig



Det var bara fem år sen den här bilden vart tagen, det tycker jag är det värsta?!
Det känns som typ 7 eller 8 år sen typ. Tänk dig hur mycket vi har utvecklats och ändrats. HELT STÖRT!
Det är ju alltid kul att kolla tillbaka men nu så har vi båda en pöjk och går nu sista året på gymnasiet. Själv känner jag att jag har blivit den där "stressade stockholmaren" som alltid ska någonstans. Antingen jobb, skola, träning eller så är jag hos pöjken...vi har kanske inte riktigt hunnit vara med varandra som förr. Du vet dem gamla goda tiderna ;) Då vi var hos varandra typ varje dag och nördade oss med nå ps2 spel. HA! Det var tider det! Men nu blir du också en STOR flicka, min lilla agneso.
HELA 18år! Ett stort fucking grattis! Ha det bäst!
Imorn ska det firas!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Aa det gjorde dom :)



Haha aaw va söta vi va :* Taaack<3

2010-10-27 @ 09:16:41
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0