Remember me!



Har haft en sån galen helg det bara går, lite röjj hemma hos Linnea. Fia med hutt och massa sprit och trots det blev jag inte för full efter en halv vodka sänkt. Åkte vidare till Surrel där allt drama hände egentligen, den ena var ortogen med den andra och massa bråk vare när man kom fram! Ha! Lite halv konstig stämmning men jag hade ändå en mysig kväll med älskling. Det var trots allt jävligt kul där med. :) Blev inte så full även fast jag hade fått i mig typ AAAs mycket, fattar inte vad det är med min kropp! Det var ju lite tråkigt när man själv var ganska "nykter" och typ alla andra var as packade. Det kanske var bra, gjorde iaf inte bort mig jämfört med vissa andra där! Hehe! Tål iaf liiiite mer än vissa andra gör! Tss ..

Imorn är det tisdag vilket innebär TRÄNING! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0