HOFFMAESTRO?!


Jag borde vara as glad, taggad, hoppa av glädje för att jag ska gå på Hoffmaestro Chraa ikväll, men nu är det så här att jag inte får tag på Kajsa. Vi skulle gå tillsammans på hoff. Har försökt få tag på henne hela dagen, hennes mobil är antagligen död men det känns fortfarande inte bra...när jag ringde hem till henne så visste inte hennes syster heller vart hon var. " Hon har inte kommit hem än och jag har ingen aning om vart hon är" ( runt två tiden ) och nu om två timmar ska vi vara där vid globen och köa! Fast jag har fortfarande inte fått tag på henne, börjar fan blii jävliiiigt OROLIG! Känner på mig att något har hänt... plus att nu så svarar ingen hemma hos henne.

Hoppas att det bara är jag som är ströd och tänker i skumma banor och oroar mig i onödan!

KAJSA HESSEL, DU ÄR EFTERLYST! <3

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

haha.. så du har koll på hockey :O

du är väl från sthlm? håll på ett lag från sthlm då :D

2010-03-28 @ 17:11:07
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0