Almost back on track!

Tjeniiis pen**!!!
Har varit så sjukt galet dålig på att blogga men har varit borta på PissAndLöve.
Kom hem igår men har verkligen inte haft nå ork till att skriva ett skit!


Det har verkligen inte varit någon vecka där jag har kunnat sova ut...om jag säger så. Har varit uppe till 03-06 tiden varje dag och sovit till typ 9 tiden eftersom det alltid blev en jävla bastu i våra tält, jävla solen som verkligen stekte på så sjukt tidigt. Annars har det varit en jävligt najjs vecka, en riktig fylle vecka om man ska vara ärlig!

Har bland annat också sett Kent, Hoffmaestro & Chraa, Mika, Robyn, Johnossi, Mando Diao, Alice in Chains, Hardcore Superstar, The Kooks, The Hives, Melissa Horn och sist men faktiskt inte minst Jay-Z.

Fast det där med Jay-Z, ska jag vara helt ärlig så är det inte riktigt min stil, men vi drog dit bara för att det är en sån stor artist. Venne hur jag riktigt ska förklara men det är den största konserten jag någonsin har varit på!! ¨
Har aldrig sätt så mycket människor på en konsert, det var sån stor grej av att det var självaste Jay-Z.
Hela stämningen och alla besatta människor! Något som var sjukt kul och se, han är dessutom också jävligt bra artist live....det säger JAG som inte ens gillar hans musik och stil!




Känner ni igen? ;) Vem kan det vara?


Har iaf haft en sjukt härlig vecka, skönt att vara hemma och tillbaka i min sköna säng!! :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vem är det? :S

2010-07-11 @ 20:37:29
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0