SJUKGYMNASTEN HERE I COME! :)

Galet trött efter fan 3 timmars träning och ett pass med flickorna på gymmet! :)
Det var iaf sjukt kul idag på träningen, annars så tyckte jag att skoldagen gick sjukt fort. Två lektioner dåra, fast båda som var typ 2 timmar långa. Försov mig till idrotten (a)
sååååå ovanligt... det brukar ju aldrig hända? ;O
Matte D och konstruktion... som är sjuuuuuuuukt tråkigt! Konstruktion är fan det tråkigaste ämnet vi har nu! Det är egentligen det som är själva "tekniken" i min teknik linje, som är PISS tråkigt. Så nu börjar jag ångra mig lite... Heh!
Vad fan tänkte jag med när jag valde den här linjen?! ...

Förra veckan så fick jag lite svårigheter med andningen och så...muskelknuten som tryckte mot lungan, allt är bra nu men jag ska iaf gå till sjukgymnasten och kolla om det är som det ska.
De ska kolla upp lite muskelknutar på ryggen.
Så imorn blir det! 10.30...så ingen sovmorgon för mig nej. Fast det är det säkert värt!

Kommentarer
Postat av: agnes

Jag skulle varit hos sjukgymnasten igår, men blev sjuk :)

2010-01-27 @ 16:08:31
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0