Ingen snobb utan ett jobb

En skön och lång helg, har verkligen bara slappat och haft det mys. I fredags var jag väl på jobbet, det ända "jobbiga"... fast shit vilken tortyr dag det var! .. Alla skulle ut på krogen, månadspub på jobbet och ångesten över att man inte var 18 blev bara större och större! Fan jag vill bli 18! Nu nu.. NU!

Kunde ha dragit med erik juförsig på hans krök, men man vet hur det blir och försöker undvika vissa saker och ting. Igår sov jag iaf hos Danne, hade det mys. Plus att han fick sin fördelsedags present ;P Ha!
Reaktionen på Zorbing grejen var kul! XD " Ska jag vara i den där?!?!? Du är TOKIG! "  Ha! ;D
Det blev en ganska lång middag med hans farmor o farfar, men trevligt att träffa dem med.


Idag var det fan FÖRSTA gången på ett år fan... Nä men på jävligt länge som jag inte jobbade under söndagen.
Har tänkt på att dra ner på lite av mina jobb dagar, men ni anar inte hur skummt och konstigt det var att INTE jobba idag. För att fördriva tiden lite roligare så träffade jag Linnea idag och hade det mys. :)
Nördade oss med ett galet kul spel och snackade massa skit. :)

Sitter o lyssnar på den här låten nu :)
Men hare gött!
Imorn äre ny vecka! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0