...från igår till idag


Ha! Hittade en kul grej på hm:s hemsida http://www.hm.com/se/fashion/fashionstudio__fashionstudio.nhtml
Har btw beställt hem lite grejer från katalogen. :)
Väntar bara på att grejerna ska komma.
Annars så har det bara varit skola o jobb, skulle också tränat i torsdags men då mådde jag piss.
Har inte mått så dåligt på länge. Hade ont i magen, var trött, kände mig svag och svimfärdig.
Na det var inte min bästa dag.
Tänkte dra på träningen ändå men råkade somna innan och vaknade när träningen redan var slut ;(
Men det var nog bäst så.

Clara sov också över hos mig idag, vi hade det mys. Det var ett tag sen vi sågs så vi snackade om typ allt. Kollade också på The Road som söööög! Clara somnade till filmen, jag ville däremot veta hur den slutade så jag kollade vidare ;p
Sjuukt seg film iaf!

Kommentarer
Postat av: Sneki

tackar :)

jag väntar med på massa grejer från den nya hm katalogen :)

2010-01-09 @ 23:39:39
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0