Från fredag till lördag :)

I fredags efter skolan så var både jag och kajsa sjukt trötta, fast vi drog iaf in till stan och letade efter lite små grejer innan jobbet och var i stan i flera timmar.
Man blir ju inte direkt pigg av att gå runt i stan. Hittade lite grejer som jag behövde och det är jag fan nöjd över, men det tog på krafterna! Så innan vi skulle jobba fanns det verkligen ingen energi kvar till att ens ringa runt och prata med folk. Så vi bestämde oss för att köpa lite energidricka till jobbet! Hehe!
Det blev ju inte lite, fast det hjälpte iaf! (man ser hur våran vackra korg i ica såg ut). :)
När vi väl hade slutat jobba så åkte jag till älskling som var hos Pontus, träffade Sam o Mattias där också.
Vi hade det mys och kollade på film. (ovanligt) Ha!
Idag så var jag o älskling också på bio och såg Sherlock Holmes, sjukt bra och värd att se!
Så rör på era lata rövar och dra er till SF :) Det kommer en två:a också! Måste se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0