bed sweet bed!

Nu ligger jag i min sköna, varma o mysiga säng och är helt slut efter hela dagen. Ute är det fan piss kallt och jag har fortfarande inte hittat ett par snygga, sköna och VARMA skor som tål den här jävla kylan.
Får se hur det går med det.

Idag har jag varit med älskling hela dagen, vi var i stan och efter det så mötte vi upp min tränare och åkte direkt vidare till en volleyboll match som jag skulle funktionera på. Solnas A lag som har gått upp till allsvenskan! :)
Danne fick iaf hjälpa till o vända poängen! Ha! Men det gick bra till slut. :)

En grej som hände i fredags på jobbet dåra. Var att jag fick minst tre kommentarer av olika kunder att jag pratar med Lidingö "Dialekt". Det är nog det värsta jag har hört på länge! Håller såå inte med om det!
Det värsta var ju att det var flera som sa det!
Fuck THIS! PEOPLE?!? IN SE FAKTUM! JAG PRATAR INTE MED LIDINGÖ "DIALEKT"...
Egentligen finns det ingenting som kallas "Lidingö dialekt" men ni fattar :)


Ha! Annars så hittade jag den här nyss, löööve it CUT CUT CUT jag mår så dåligt! Fan klippet får mig att tänka på Peace & Lööve tider! Vill sååå tbx!


Kommentarer
Postat av: Sneki

ahahahaha bra låt :)

2010-01-10 @ 11:52:43
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0