...zzzzz

Jävligt seg dag idag, har allmänt kännt mig svag och trött. Innan jag skulle gå och lägga mig igår fick jag ont i magen, jag var jävligt trött och försökte sova. Jag verd och vände mig, plötsligt när jag bara vände mig till andra sidan så spydde jag. Var inte alls berädd på det men jag mådde bättre efter det, förrutom att jag var tvungen att städa efter mig själv... MINDRE NAJS! Så idag har jag inte haft nån matlust alls p.g.a jag spydde igår, det ända jag har ätit idag är jordgubbskräm och lite ris och sallad, annars har jag druckit ganska mycket.
Misstänker att det var köttet som jag åt igår, något var fel påre...fast jag venne.

Igår var det annars isvaksbad med skolan, jag gjorde inte det på grund av mitt knä plus att jag är lite små sjuk. Fast jag blev fan taggad på att göra det ändå! ;( ;P

En osminkad jag den morgonen...
Fick också ett paket från H&M som jag beställde en månad sen, beställde en bekini och en VIT tjocktröja....tänkte nu ska jag vara försiktig och INTE smutsa ner den. Vad är det första jag gör när jag har på mig den? Jo, jag råkar spy ner den! Ha! Lyckat!

Kommentarer
Postat av: agnes

När åker du till fjällen?

2010-02-26 @ 21:51:27
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0