minnen som får dig att backa

Fick nyss reda på att Surre som skulle kört blien upp till sälen måste jobba och kan inte följa med, vi skulle ha åkt med två bilar så att alla fick plats plus packningen men nu måste vi typ hyra en minibuss...så att alla får plats
O sist jag satt i en minibuss så var jag precis på väg hem från fjällen och var med om en bilolycka. Det är nog i det värsta chok-tillstånd jag har varit med om, ingen dog men två personer slog ut rutorna med huvudet och fick hjärnskakning. Vägen var väldigt hal och han som körde tappade kontrollen över bilen, vi åkte av vägen och bilen rullade flera varv. Sen dess har jag inte satt en fot i en minibuss....men nu så måste jag typ det.
Tack o hej! Jag kommer dö!....Så nu är det bara 2 veckor kvar till sportlovet!

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: jaa det har du rätt i. Men ibland så kan det bli bra igen :) tack för din tanke. Mums på bilden nedanför detta inlägg :P puss å kraaam

2010-02-16 @ 23:21:45
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0