Lördag, den heliga dagen!

Lördagar är fan den ända lediga dagen som är kvar för mig!
Har börjat coacha ett yngre volleyboll lag, som jag tränar två gånger i veckan. Precis innan mina träningar. Det känns fan galet och jag vet inte vad jag tar på mig för ansvar. Jag får ju så klart pengar för det också men det känns som om min fritid under veckorna bara rinner iväg. Tar kanske på mig för mycket saker just nu.
Får se om det lönar sig.
Så under en vanlig vecka så:
  • jobbar jag 4 gånger i veckan
  • har 2 träningar i veckan plus matcher under helgen
  • har två styrketränings pass
  • tränar yngre volleyboll laget 2 gånger i veckan (plus att jag måste följa med på deras turneringar ibland)
  • skolan (som vanligt)
  • o när jag får tid över eller när jag orkar så pluggar jag
Allt det händer bara under en vecka för lilla mig! ..
Den ända lediga dagen är då lördagar!
Utan jobb, utan träningar och utan skola...det kan dock komma nån turnering eller match ibland... Men det får jag stå ut med! :)
Fungerar hittills! Plus att jag får också lite pengar när jag tränar yngre laget :) :P
Heehe ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0