AND I LIKE IT!

Idag har det som vanligt varit skit tråkigt i skolan, men efter det så köpte jag och emelie en chai latte på vägen hem. O shit va den satt bra! Det var en jävligt god Chai Latte! Fy fan!

Har också styrketränat idag, min träning var inställd p.g.a jävla Solna vikings (basket laget).. för de hade match idag. Är iaf galet nöjd över mitt styrketränings-pass! Tog verkligen i idag och känner hur träningsvärken redan sitter i AND I LIKE IT!
jag känner iaf av att jag har tränat och känner mig duktig o nöjd! Thiihii! :D

Ska kolla på första avsnittet av The Vampire Diaries få se om det är bra. :)

Såå puss o hej, göönatt!

Kommentarer
Postat av: M

nej den är ej färdig :)

2010-02-10 @ 07:29:51
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0