nätterna bara går

Nu känns nästan allt som vanligt igen, det är helt sjukt. Är redan tillbaka på jobbet och kör som vanligt. Funderar nästan på att byta jobb, det börjar fan bli långtråkigt. Lite förändringar för fan!
Fast åt andra sidan så är alla så jävla sköna på jobbet, jag känner verkligen varenda totte så sjukt bra nu så det är nästan synd att sluta. Aja får se hur det blir.

Annars så har jag bara gått runt och oroat mig över pappa eftersom han skulle kommit hem igår med sitt flyg och inte hört av sig. Tankarna bara flödade runt. Om det hade hänt något. Gick något fel med fylgplanet? Varför ringer han inte? ...Men fick ett samtal till slut av pappas bror som sa att han inte ens kommit iväg för det var något flygplan som inte fungerade eller nått. Det samtalet var verkligen en lättnad för mig. Skönt!

Natten spenderades med tjejerna från jobbet! Ute på dovas och sendan på ambasadör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg då.



Http://smekizz.blogg.se

2010-08-07 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0