joanna är på G! Varlborg idag för fan! ...

Många kan tycka att valborg är så jävla överskattat men för fan den är en dag jag alltid har varit ute och haft det kul! Same shit blire i år...ofc!
För tvåå fuckiing år sen så var det fan ju första gången ja o agge träffade fredrik och erik. Ha eller tänker jag fel Agge? 
Ååh förra året så var jag fan i barkaby med Danne o company, det var så galet mys med våran egen lilla brasa vid vattnet och galet mycket folk som sjöng halsen av sig. Fy fan vilka minnen!

Galet taggad inför ikväll iaf :) Nu sitter jag i skolan och har det as tråkigt på svenskan eller ah vi sitter i ett grupprum och lallar rättare sagt! Efter skolan så blir det hard work, wrok.. och efter det så åker jag till barkaby i år igen. Först blir det middag hos sam vid sju tiden med typ hela gänget där borta. Efter det så ska vi dra ut o ha det mys. :) Så galet taggad




Kommentarer
Postat av: Emma

låter som du har fullt upp ikväll, ha en bra valborg! :D

2010-04-30 @ 11:34:56
URL: http://enjoyemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0