fix o trix

Idag har varit en jävligt slapp och skön dag, har juförsig jobbat men det har ändå varit slappt...precis som det ska vara på lov! :)

Kom hem vid typ 23 tiden, började rensa garderoben och hittade ett par jeans som jag typ aldrig andvänder. Fick plötsligt en rolig idé, att göra ett par shorts av jeansen ist. Har aldrig gjort det förut men jävligt kul vare ändå och är ganska nöjd över resultatet. Fast dem är inte klara än, har ett ben kvar. Hehe!


Så det började med att jag hittade ett par slitna jeans....


Det lät *klipp klipp* och vipps ...


Så blev det ena benet klart. Venne om man ser men den ljusa randen är iaf där jag har sytt, satte fast kanterna. Galet stolt för det ser fan bra ut! Får fixa andra sidan imorn. Men visst blev det lyckat? :) Är iaf nöjd!

Ge mig sommar nu så jag kan gå ut i mina shorts!!

Kommentarer
Postat av: Inte Simon

YEAAAAAAAAAAAAA!!!!



:DDDDDD

2010-04-10 @ 03:26:10
Postat av: Agnes

Haha gulligt att du aldrig gjort det förut^^ Men bättre sent än aldrig.. Och ja, det blev bra! =D

2010-04-10 @ 14:21:11
URL: http://typbloond.blogg.se/
Postat av: Patrik... typ!

Jag vill ju se dom på gumman :P

2010-04-10 @ 21:03:41
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0