19:21

Det har hittills varit en jävligt stressig dag, har jobbat från 12.30-16.00 efter det så började det bli lite tajt med tid. Har varit i stan och stress letat efter en present till ***** och hittade en till slut....gud va jag verkligen hatar när det är knöööök fullt i stan. Människor verkligen överallt! Inte så nice när man har as bråttom och försöker ta sig förbi människor som bara är i vägen. YAY. Är iaf hemma nu, har fixat mig och fick jag plötsligt lite tid över. Så galet skönt att bara ta det lungt ett tag. Men ni får harre gött ikväll, jag kommer ha det as kul! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

ja men ellerhur!!

haft en bra helg?:D

2010-04-25 @ 12:24:37
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0