puss o hej leverpastej

Det känns fan som om jag inte har gjort nåååånting idag och ändå så är jag så jävla trött!
Kanske för att klockan också är snart två på natten, men det är en annan sak.
Har iaf klippt mig idag, inte så jävla stor skillnad. Men liiite ;)
Annars så har jag varit lite i stan med Kajsa o Danne.
En grej som jag ändå är ganska nöjd med är att jag ÄNTLIGEN har fixat bilderna, ramat in alla bilder och satt upp dem på väggen. Har snackat om det så länge men det blev aldrig av, så det känns ganska skönt att ha det gjort :)

Åker till Polen imorn :) Så if you wanna something ..... ;)
Har inte ens packat klart, alltid i sista sekunden ... Inte okej!
Har iaf plockat fram allting jag ska ha med. yaay
Men va fan kommer ha lite tid imorn också så det är nog lungt.
Ska iaf försöka vara lite aktiv här på bloggen när jag är i Polen, heehe får se hur det går!

Hare gött!! Puss o heejj <3
Såkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0