ont det gör ont

Har precis kommit hem från träningen och har lagt mig i sängen. Tog vaccinet två dagar sen o har fortfarande ont i armen efter sprutan men överlevde ändå på träningen idag fan! :) Hatar o missa träningar! Lite pain får man stå ut :)
( TRÄNINGS NARKOMAN - HAaaaa )
-----
Något som inte ens har med saken att göra.
Är en ganska hemsk händelse som jag fick reda på nån dag sen, att en av AIK- tvillingarna (Olsson) har dött.
De bodde nån port ifrån mig och jag såg dem tillsammans ganska ofta, självklart så gick dem trogna i sina aik kläder. Om man bor i solna eller har varit i solna ganska mycket så har man åtminstonde ha stött på dem nån gång. Lennart gick bort några dagar sen tyvär, så nu är det bara Erik kvar som kommer få gå på Aik matcherna helt själv. ;/ Tänk er att någon nära o kära som alltid har varit där vid din sida som bara försvinner. Tyvär så kommer det hända alla, förr eller senare. Känner mig väldigt deprimerande just nu haa. Men men ..
om man vill läsa mer om bröderna:
http://www.dn.se/livsstil/livsstilsreportage/nu-spelas-tvillingarnas-tuffaste-match-1.976099

Kommentarer
Postat av: agnes

Det finns två såna i Skellefteå också, de är viktigare!

2009-12-04 @ 18:31:19
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0