nu börjar allt om igen, ny vecka...nya tag :)

Nu är det söndag igen o så ligger jag äntligen i sängen, helt själv men det får man väl stå ut med.
Ganska dålig på uppdateringar men nu fan.

I fredags så var jag hemma hos lilla Agnes o så var Fredrik också där :) Vi spelade kort o hade det mys framför idol-finalen. Erik vann, inte för att jag var så insatt i Idol det här året. O Inte för att jag brukar vara det, ha men aah. Agnes ville att Calle skulle vinna men ah så blev det inte precis, men det är ju alltid den personen som kommer två:a som blir mest känd (oftast). ;)

I lördags så åkte jag till spånga för att kolla på lite matcher på en badminton turnering, börjar bli en vana det här. Man blir verkligen sugen på att börja spela badminton men skulle fan aldrig börja spela igen för jag skulle såååå suuga! Ha!
Så bäst att inte skämma ut sig, hehee. Träffade iaf hela badminton companiet liksom som vanligt Danne, Clara, Sam, Surre, Mattias några från min gamla skola (igelbäcksskolan tiden lix) o lite annat folk som alltid är där som man träffar. Efter turneringen så åkte vi till Mattias o kollade på film o av nån skum anledning så valde de Ensam hemma, bra tag sen jag såg den men nästan alltid lika rolig...fast var nog ändå för trött för att kolla på film då. Sen spelade vi något frågesport spel, oohh yeah vem vann?? Jo lilla jag, ha! Jag är ju faktiskt smartast!

Idag har jag väl inte gjort så värst mycket, har haft serie spel mot Eskilstuna :) Sjukt kul som vanligt!
Sov hos Danne igår till idag o så :) Mys pys ;p
såå jävla trött efter allt, matchen o så kanske för att det inte blev så mycket sömn inatt heller. Så får väl skylla mig själv. Fast det bästa med att man går i jensen är att vi har SENA veckor också :)
Såå jääävla skönt!

Sena veckor i mitt hjärta lix! :) ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

nattinatti:)

2009-12-15 @ 00:05:52
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0