...från igår till idag <3

9 månader med älskling idag <3 :)


Helgen har gått så jävla fort, fast allt går så jävla fort nu.
Fatta, det är två veckor kvar sen är det lov igen!
Några beställningar redan nu kanske som jag ska köpa i Polen? ;)
Åker den 22 och kommer tillbaka den 2 januari, ville fan vara här under nyår för en gångs skull!...
Men nä... morsan var tvungen att boka biljetterna åt mig också! jaa jaa
Ett tag kvar dit men ahh.

Igår så vann vi mot Dalarö Ofc! :) Jävligt rolig o spännande match!
Jävligt nöjd iaf! Min snyggaste block i ett set som var den sista poängen Haa ohh yeah, den var de inte berädda på. HAHAHA! ;P ;D
Kajsa kom o kollade på också, så efter matchen drog vi hem till mig o hade det kul!^^

Kvällen innan (lör) så var jag med Danne o company i Viksjö nånstans (där madde bor haa alla vet ju vart det ligger, not) det var en klubbavslutning o så lite fest typ :) Mysigt vare iaf, var tyvär tvungen att åka hem för att kunna gå upp till Dalarö matchen som började ganska tidigt på söndagen.
Fattar inte ens hur jag kom i tid till matchen! Ha!

Här kommer bilder från kvällen:
jhgbjikälskling jk




Kommentarer
Postat av: agnes

Vanliga mascaran, kanske två (A), kakor och kanske nåt annat om du hittar. You know what I like ;)

2009-12-07 @ 19:11:29
URL: http://typbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0