allting har sitt slut

Den här veckan är det en tidig vecka, ni som inte känner till Jensens system så är det att jag börjar 8 och slutar runt 12 varje dag... jävligt nice o sluta så tidigt men att börjaa så tidigt är ett HELVETTE!
Jag suger rent sagt på att komma i tid under tidiga veckor men men ;p

Iaf, efter skolan så träffade jag Danne o två till av hans polare. Vi gick runt i stan o letade lite julkappar, hittade själv ingenting men visste inte vad jag skulle leta efter.
Skulle egentligen träffat Agnes idag men det blev inte av tyvär, men istället ska vi ses på fredag :)
Lite mys pys hemma hos henne. <3
Idag hade jag också träning, våran jobbigaste träning hittills faktiskt. Träningen började 19.30-22.00, vi hade både styrketräning och vanlig träning.
Shiiit va död man är nu, svårt o förklara men man känner sig så tung i alla muskler o har ont överallt.
Hoppas verkligen inte att jag kommer få träningsvärk imorn!! Daah...
Det kommer vara jäääävliigt ballt om jag kommer i tid imorn!
Lycka till säger jag baraaa. ! Haa!

Nää men nu ska jag sova puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0